Dålig uppdate!

Förlåt mina hjärtan för dålig uppdatering men jag har velat ta en paus från allt bloggande under lovet. Nu är det sista dagen på lovet och detta lovet har varit hur grymt som helst. Jag har umgåts med mina underbara tjejer. Vi kan nästan princip säga att vi festat varje dag, lärt känna nya människor och haft det sjukt roligt. Har varit med om mycket detta lovet och jag ångrar ingenting! Får berätta mer lite senare. 
 
Ska hjälpa min mamma med maten nu, sen gosa ner mig under täcket och kolla på film.
Har ni haft ett lika bra lov? Kommentera bara! 


Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

vart är toppen från? :D<3

Svar: Köpte den i Turkiet 2009 tror jag :) <3
josefinehedbladss.blogg.se

2013-04-08 @ 14:44:17
URL: http://www.hannastangberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0