Godmorgon ♡

Vaknade för en stund sedan.. Har ont i huvudet och är sjukt trött. Mamma sprang in i mitt rum och sa att hon bokat resa till Budapest. Stavas det ens så..? Haha. Anyway så ska vi åka dit den 13 mars med hela familjen och kommer hem på min födelsedag den 17 mars. Har aldrig varit där så det blir något helt nytt för mig! 
 
Kom hem runt 3 igår så var helt död med tanke på att kvällen igår inte slutade så bra. Det spårade helt! Men vi hade kul iallafall. Nu låter jag Miguel tala i högtalarna och ska ha planera dagen. Får se om jag orkar dra mig mot gymmet... 
 


Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Budapest är grymt!

2013-02-23 @ 15:15:31
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Susanna Stihl

Åh du är så himla söt så det borde vara olagligt! Vet hur drygt det är att ta sig upp vissa dagar men tycker det är svårast att motstå sängen när det är skola dock... :P

2013-02-24 @ 11:01:06
URL: http://susannastihl.myshowroom.se
Postat av: Linn

Vart har du köpt tröjan ??

2013-02-28 @ 10:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0