Ny duschad!

Hej! Har precis tagit en dusch från allt skit väder. Har gått hela dagen idag och varit med Micaela. Åkte hem till henne efter vandringen, fixade oss lite, drog ut och träffade lite folk. Så nu är jag äntligen hemma och inväntar Tacos! Så himla trött på vintern nu, blött, kallt, blåsigt och fula outfits. Hatar det verkligen! Enda fördelen med vintern är skidor och min födelsedag. Ska göra lite matte-uppgifter också innan jag lägger mig för att se Pretty Little Liars... Nörd som jag är. 
 
Hoppas allt är bra med er iallafall, uppdaterar er senare! Love 



Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Beställer du dina mists från internet? :)

Svar: Nej, alla mina body mist är från Miami :)
josefinehedbladss.blogg.se

2013-02-14 @ 19:55:59
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0