+ Saker jag stör mig på

+ Personer som inte har någon egen fantasi alls. Såna som alltid måste copycat'a precis allt man gör! Köper exakt likadana kläder, har en exakt likadan bloggdesign, skirver exakt likadana inlägg osv osv. Vill man ha en blogg så ska man väll ändå kunna vara orginell och sig själv? Säger inte att jag alltid är det. Men ni förstår tanken. 

+ Tjejer som leker dumma fast dom egentligen inte är det. Finns inget värre! Det kryllar av sådana på Facebook och överallt. Hur kan frivilligt vilja bli dumförklarad inför typ 5000 + personer? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! underbara jävla tankar! haha, I feel you, jag har flera ggr varit med om att folk låtsas bry sig,sen så visar det sig att de inte brydde sig överhuvudtaget! sate så irriterande! go you girl!

2013-03-28 @ 13:37:19
URL: http://omjagvarduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0