Svar på kommentar!


Fick en liten konstig kommentar som jag känner att jag måste svara på eftersom denna personen verkar missförstå allting! Jag är inte den som sitter och gör såna här grejer till tredje världskriget och jag är van med att ta lite skit och hat-kommentarer. Något som är vardagsmat för mig och egentligen bryr jag mig faktiskt inte. Men när folk börjar blanda in min familj och mina vänner så har jag en anledning till att bry mig! Eftersom min familj och mina vänner är dom som står mig närmast. Som ni alla vet fyllde jag 17 år igår och redan då ska folk börjar klaga hur överdrivet det är och hur överdrivet MIN familj & mina vänner gör det. Vad fan är grejen? Har du aldrig fyllt år eller och om min familj eller mina vänner vill göra någonting stort för mig, överraska mig, köpa fina presenter eller vad som helst så betyder det att det är överdrivet då? Det är normalt för min familj att fira. 
 
Jag vet inte hur du firar din födelsedag, om du bara sitter hemma sådana dagar och kommenterar folks bloggar, eller om du inte alls får några presenter. Jag har faktiskt ingen aning om hur du gör och är du inte intresserad av hur jag firade igår eller vad jag fick för någonting så behöver du inte alls läsa min blogg. Och om det så behövs så skulle jag kunna skriva ett långt inlägg om HUR JÄVLA MYCKET MINA FÖTTER ÄR PÅ JORDEN till skillnad från DINA! Min familj och mina vänner är långt ifrån dig, så nästa gång du hackar på mig så dra inte in min familj eller mina vänner! För jag tror denna kommentaren som du skrev nyss var både överdriven och pinsam. Synd att du måste skämma ut dig... 
 
Inte meningen att det skulle bli sånt här långt inlägg, ville bara förklara för er hur det ligger till.
Hoppas ni mår bra! Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0