Happy valentine's day! ♡

Egentligen så är denna dagen så himla överskattad. Vi alla borde ta hand om och uppskatta varandra varje dag på året. Men för er som inte har någon om vara med idag så se det som en möjlighet att äta alla sorters chocklad och köp er ett par rosor? Uppskatta dig själv istället! 
 
Kom precis hem från skolan, haft 1 matteprov och gått igenom stylistprovet som jag har på onsdag. Nu är jag hemma och hade egentligen egna planer inför ikväll men det får bli imorgon istället. Ska kolla Pretty Little Liars och mysa ner mig med jordgubbar som är formade som hjärtan som jag fick av mamma! Puss 




Kommentarer
Postat av: Susanna Stihl

Håller med dig helt! Mysigt och gott, kommer förbi och snor några sen hehe ;)

2013-02-14 @ 17:16:35
URL: http://susannastihl.myshowroom.se
Postat av: C-J

Ja, det tipset slår faktiskt allt: "saknar man nån att uppvakta - gör nåt extra fint till sig själv" :)) tycker det tipset är hur bra som helst. Man kan göra nåt minnesvärt: fixa en extra lyxig middag eller att man bakar nåt gott man sällan bakar eller att man köper nåt man haft länge på önskelistan, eller att man gör nåt annat minnesvärt :) och man tänker så här: "för jag är värd detta - oavsett om nån bjuder/uppvaktar mig eller om jag gör det till mig själv" :) superbra blogginlägg <3 <3

2013-02-15 @ 00:45:20
Postat av: Massis


Endast några få timmar återstår av tävlingen "Veckans blogg". Så gå in och anmäl dig NU och håll sedan tummarna på att det ska bli DU! Lycka till.

2013-02-17 @ 12:01:17
URL: http://nattstad.se/massis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0