Q/A

▲ Hur redigerar du dina bilder?
A: Jag redigerar sällan mina bilder om man inte bortser från instagram efftekterna och apparna. 

▲ Kan inte du göra ett videoinlägg när du sminkar dig?
A: Absolut! 

▲ Varför tog det slut mellan dig och Alex?
A: Det var något vi båda kom fram till, och jag ångrar inget. 

▲ Kan inte du ge tips på snygga typsnitt som du använder?
A: Jo. Verdana, Arial, Times New Roman, Sacramenta osv. Några av dom! 

▲ Vad heter du på instagram? 
A: @josefinehedblad följ mig där! 

▲ Vad jobbar dina föräldrar med? Älskar din blogg
A: Mamma är ekonom och pappa har eget företag. Vet dock inte vad för något!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, tidigare skrev du att båda dina föräldrar va vd(?)

Svar: Yes thats true. Min mamma är ekonom VD och min pappa är VD för hans företag. Tror inte du förstod frågan.
josefinehedbladss.blogg.se

2013-02-23 @ 22:21:20
URL: http://nattstad.se/amandaajonssonn
Postat av: Amanda

Ville bara fråga då det ryktas ganska mycket om att du ljuger mycket i din blogg:-)

Svar: Jaså? Vad synd! Men allt jag skriver är 100% äkta. Ser ingen anledning till att ljuga om saker.
josefinehedbladss.blogg.se

2013-02-24 @ 11:08:59
URL: http://nattstad.se/amandaajonssonn
Postat av: amanda

Jag hade väl rätt då du valde att inte svara på kommentaren om din pappa. Tråkigt att du inte kunde vara 100% ärlig som du påstod:)

2013-02-26 @ 11:31:53
URL: http://nattstad.se/amandaajonssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0