Sanningar +

+ Jag stör mig på personer som lägger sig i ALLTING dom inte har någonting med att göra. Fine, finns personer som lägger sig i eftersom dom bryr sig osv. Men du behöver inte leka morsa åt mig, min mamma klarar det ganska bra ensam! 
 
+ Jag kan inte gå på stan utan att köpa någonting. Det känns bara fel då och jag får dåligt samvete efteråt. 
+ Jag spenderar hellre mina pengar på någonting jag verkligen vill ha än massa små saker. 
+ Jag har funderar på att byta gymnasium, men kom fram till att det inte är någon bra idé. 
+ Jag har hellre 1 bästa vän än 100 falska. Och det är SÅ SANT! 
+ Jag har väldigt svårt att lita på folk... Och det gör oftast att jag känner mig nere. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0