Sminkat hela dagen! ♡

Hej på er. Kom precis hem från skolan och kom precis på att jag behöver städa mitt rum så jag ska tidsfördriva mig med det resten av kvällen. Får se om jag hinner förbi gymmet också. Nog om det så har jag sminkat hela dagen idag från 9 till 4. Inte direkt det jag behövde med tanke på att jag börjar få ont i mina leder igen.. Och denna gången i ryggen! Men när man gillar att göra något och verkligen går in för att göra det så får man kanske ta konsekvenserna ibland. 
 
Annars så har jag sprungit runt i mina rosa Juicybyxor och en pälsväst hela dagen och längtar  efter det efterlängtade lovet, så jag får vila ut. Ska sätta igång med städningen nu. Uppdaterar er lite senare. ♡



Kommentarer
Postat av: -A

Vilket inspererande inlägg! Tack, fortsätt så här! :)

2013-02-22 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0