Frågor & svar om min iphone!

Har fått en heldel frågon om Coccoppa appen och hur man gör osv. Så jag tänkte svara på lite frågor nu så får jag ta resten i ett videoinlägg eller något. Eftersom det är så många frågor så väljer jag att dela upp det istället.
 
Fråga: När man fixar meddelande, hur gör man då? De kommer ju upp att man ska skriva in ett nummer, sen går de bara att smsa de numret från den appen.. Går de att fixa så man kan smsa alla?

Svar: Jag ska förklara så gott det går och så bra jag bara kan eftersom det är ganska komplicerat att svara på detta utan att visa i mobilen. Men när du laddat ner meddelande appen och sparat den i menyn så kan du alltid lägga in ett nummer innan du trycker på spara. Dock dras bara den appen till det nummret du har lagt in.
 
 Fråga: Kan man ta bort dem gamla apparna då? Istället för att ha två?
Svar: Ja det kan du. Men apparna kommer alltid öppnas i den vanliga appen för appstore.

Fråga: Kan man göra så i 5an också?
Svar: Det ska funka att göra så på Iphone5 också. Eftersom det är en app!

Fråga: Kostar appen någonting eller är den gratis?
Svar: Den är gratis!

Fråga: Har du iphone 4 eller 4s? Vilken tycker du mest om eller vilken skulle du rekomendera eftersom jag tänkt köpa en men kan inte bestämma mig.

Svar: Jag har både haft Iphone4 och 4s. Jag har en 4s nu och den funkar jättebra. Så jag skulle rekomendera att köpa en 4s.
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Många säger att de är virus i den appen vet du om de är det ?

2013-03-21 @ 08:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0